کاندیدهای واجد شرایط برای ترمیم پرده بکارت چه کسانی هستند؟
نوشته شده توسط : محدثه

 

 

 

زنانی که از سلامت خوبی برخوردارند و می خواهند پرده بکارت خود را فیکس کنند، کاندیدای ایده آل برای پرده بکارت هستند. در بیشتر موارد، پرده بکارت به دلایل کلی سلامتی نیازی به ترمیم ندارد. بیمارانی که تحت عمل هایمنوپلاستی قرار می گیرند نیز باید انتظارات واقع بینانه ای از آنچه درمان می تواند ارائه دهد داشته باشند.

 

آماده شدن برای ترمیم پرده بکارت

جراح و هماهنگ کننده بیمار شما نحوه آماده شدن برای جراحی ترمیم پرده بکارت، از جمله نحوه آماده شدن برای بهبودی و اقدامات لازم برای آمادگی مناسب برای این عمل را توضیح خواهند داد. قبل از جراحی ترمیم پرده بکارت، باید معاینه زنان نیز انجام شود.

بهبودی پس از ترمیم پرده بکارت

به شما اجازه داده می‌شود همان روزی که درمان می‌کنید به خانه بروید، و در حالی که می‌توانید روز بعد به سر کار بازگردید، توصیه می‌کنیم به آرامی کارها را انجام دهید و به خودتان زمان استراحت بدهید تا بدنتان بتواند بهبود یابد.

پس از جراحی ترمیم پرده بکارت، باید به طور منظم ناحیه را با آب و صابون به آرامی تمیز کنید. تورم و کبودی خفیف به مدت 2 تا 4 هفته رخ می دهد، اما ناراحتی باید کم باشد و باید ظرف یک هفته پس از جراحی از بین برود. برای کمک به هر گونه ناراحتی و جلوگیری از عفونت، نسخه ای برای مسکن ها و آنتی بیوتیک ها به شما داده می شود.

یک هفته پس از جراحی، باید برای از سرگیری ورزش های معمولی آماده باشید. به مدت 4 تا 6 هفته از بلند کردن اجسام سنگین یا تمرینات شدید خودداری کنید.

خطرات و عوارض ترمیم پرده بکارت

خطرات غیر معمول هستند. عفونت، خونریزی، جای زخم، درد در حین مقاربت و تغییر شکل از موارد شناخته شده هستند. همچنین میزان خونریزی در اولین رابطه جنسی پس از جراحی قابل پیش بینی نیست. با این حال، از آنجایی که این خطرات بسیار غیر معمول هستند، اکثر بیماران هرگز با آنها روبرو نمی شوند.

روش های ترمیم پرده بکارت

جراحی ترمیم پرده بکارت معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد و با بی حسی موضعی انجام می شود. در مورد پاره شدن پرده بکارت، جراح شما که متخصص ترمیم پرده بکارت است، از بخیه های خود حل شونده برای دوخت تکه های باقی مانده به یکدیگر استفاده می کند. این به ترمیم پرده بکارت کمک می کند و دوباره با هم رشد می کند.

جراح ورودی واژن را سفت می کند و از مقدار کمی از بافت واژن برای تولید پرده بکارت جدید در زنانی که هیچ اثری از پرده بکارت ندارند یا بدون پرده بکارت متولد شده اند استفاده می کند. این پرده بکارت مصنوعی کاملا شبیه پرده بکارت طبیعی است.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: